Total Pageviews

Tuesday, November 16, 2010

My First Blog!!





Someone said "Today is the first day of the rest of my life". I decided to start it with my very own blog and share my life with you.  I am new at 'blogging', despite my numerous visits to various blogs in the past. So, if this blog seems very basic or boring, please bear with me and I will try and make it more interesting as I go along.

I like trying new things. I like various kinds of handicrafts. But these days, I specially like embroidery, patchwork and glass art.
I also like to experiment with foods. So here, I will post about what I am trying now. But being a very lazy person, may be I won't be able to post regularly...

Here I should say one more thing about myself. I am originally from India, but after marriage, I live in Japan. So, I will post my articles both in English and Japanese. For people without Japanese fonts in their computer, the Japanese part might appear as some blocks. I really am sorry for that.

Well, if you have survived my first attempt at blogging, then I hope maybe you will come back and visit me again, ok?!  Thanks to  you  all
And now I am off to stitch some more...

今日が残りの人生の最初の日だとよく言われます。だから、私もその残りの人生のはじめの一歩として新しいブログを始めようと思いました。今まではいろいろブログを読んでましたけど、自分のブログは初めてで、あまり上手に書けません。。。
そこで皆さんに我慢して読んでいただきたいです。私ももっと面白く書けるように頑張ります。

私は新しいことに挑戦するのは大好きです。いろんな手芸にも興味あります。
でも、最近ハマってるのは刺繍、パッチワークとガラスアートです。

もちろん食べ物も大好きです。
ここでは、私は今、挑戦してることとか、これからやりたいことについて語りたいです。
でも、私はとてもなまけもので、なかなかブログの更新できないかもしれません。。。 :(

さぁ、ここまで読んでくれた方に感謝、感謝。。。
またぜひ遊びに来てくださいね!
私もパッチワークもっと頑張らなきゃ。。。

No comments:

Post a Comment